• اطلاعاتی از اسمارتفون جدید LG در سایت Geekbench منتشر شد

    lg-logo-640x364

    به تازگی اطلاعاتی از اسمارتفون جدید کمپانی LG با شماره مدل LG-F510L در سایت GB منتشر شده است که سیستم عامل پیش فرض آن اندروید ۵٫۰٫۱ میباشد.

    نکته جالب اینجاست که گوشی فوق از چیپ ۶۴ بیتی Snapdragon 810 استفاده میکند که متشکل از یک پردازنده ۸ هسته ای با معماری Big.Little بوده و پردازنده گرافیکی Adreno 430 هم وظایف گرافیکی را برعهده خواهد داشت.

    810

    F510L به احتمال فراوان پرچمدر بعدی LG خواهد بود زیرا در اخبار قبلی گفته شده بود که LG G4 از چیپ Snapdragon 810 استفاده خواهد کرد و در نمایشگاه MWC در ماه مارس رونمایی خواهد شد.

    نا گفته نماند که Snapdragon 810 که با فناوری ۲۰nm ساخته شده و حدود ۵۰% قویتر از Snapdragon 805 میباشد و هم چنین پردازنده گرافیکی Adreno 430 نیز ۳۰% سریعتر از Adreno 420 است که با این شرایط پرچمدار بعدی LG با مشخصات فوق به یک کارخانه تولید قدرت تبدیل خواهد شد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.