• رام اندروید ۵ برای Note 3 منتشر شد

    464646

    تاریخ معرفی اندروید ۵ توسط شرکت گوگل را به یاد دارید؟ از آن روز به بعد تمامی شرکت های تولید گجت های هوشمند تلاش خود را کردند تا اندروید ۵ را برای گوشی ها یا فبلت های نسل پیشین خود عرضه کنند.سامسونگ نیز که در زمینه آپدیت نرم افزاری محصولاتش معمولا از شرکت های دیگر پیشی می گیرد این بار نیز سعی کرده تا اندروید ۵ را زودتر از رقبا برای گجت های خود به ارمغان بیاورد.فعلا نمی توان این آپدیت را از طریق خود گوشی انجام داد اما رام آن از طریق نرم افزار Odin قابل فلش زدن است.

    همانطور که در عکس زیر می بینید رام اندروید ۵ برای Galaxy Note 3 در دسترس قرارگرفته و دارندگان این فبلت می توانند Note 3 را به این نسخه از سیستم عامل محبوب گوگل آپدیت کنند.
    Ashampoo_Snap_2015.01.03_21h33m41s_001_
    شما برای آپدیت Galaxy Note 3 به اندروید ۵، احتیاج به نرم افزار Odin، کابل اتصال فبلت به کامپیوتر و فایل حاوی رام اندروید ۵ دارید.علاوه بر این باید اطلاعاتی در مورد رام و نحوه رام فلش زدن داشته باشید چراکه یک کار اشتباه ممکن است برای همیشه فبلت شما را به آجری زیبا برای تزئین تبدیل کند! پس اگر در این زمینه اطلاعی ندارید بهتر است به نیروی متخصص مراجعه کنید.

    (۹)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. سلام. من به سایت های سم موبایل و سامسونگ آپدیت میرم آپدیتی نیامده. چه طوری می تونم اندروید ۵ رو دریافت بکنم؟ در ضمن گوشیم n900 هستش.

    (۰)(۱)
    • علی خلیلی

      دوست عزیز به علت اینکه رام اندروید ۵ برای Note 3 فعلا به صورت آزمایشی عرضه شده بر روی سایت Sammobile قرار نگرفته.اما شما می توانید این رام و فایل های مورد نیاز را از اینجا دانلود کنید و همچنین برای مشاهده تغییرات می توانید به اینجا مراجعه کنید.

      (۱)(۰)