• رونمایی از گوشی Xiaomi Mi5 تا چند روز دیگر|نمایشگاه CES 2015

    2342343

    بر اساس خبری که امروز به دست ما رسیده ظاهرا رئیس شرکت Xiaomi قرار است گوشی پرچمدار جدید خود را تا ۵ روز دیگر و در نمایشگاه CES 2015 رونمایی کند.ما گمان می کنیم که پرچمدار سال ۲۰۱۵ این شرکت با نام Mi5 یا Mi4s رونمایی شود.بر اساس عکسی که چهارشنبه منتشر شده این گوشی در دو نسخه مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

    صفحه نمایش این گوشی بین ۵٫۵ تا ۵٫۷ اینچ بوده و با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ همراه خواهد بود.یک چیپست ۶۴ بیتی Snapdragon 810 با حافظه رم ۳ گیگابایتی سخت افزار این گوشی (یا بهتر است بگوییم فبلت!) را تشکلیل می دهند.دوربین پشت این گوشی همانند Xperia Z2 کیفیتی برابر ۲۰٫۷ مگاپیکسل دارد و به نظر می رسد که کیفیت قابل قبولی نیز به نمایش بگذارد.
    هفته بعد نمایشگاه CES فعالیتش را شروع می کند.ما منتظر رونمایی و معرفی پرچمداران هستیم و سعی می کنیم هر چه زودتر اخبار آن را روی سایت قرار دهیم.اگر می خواهید اخبار CES 2015 را دنبال کنید، اینجا کلیک کنید.

    (۵)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.