• شرکت ZTE لوگوی خود را تغییر داد

    598

    شاید بیشتر افراد شرکت ZTE را مدت کوتاهی است که می شناسند و آن هم به خاطر گوشی های هوشمندی است که اخیرا این شرکت عرضه کرده است.اگر شما هم جزء همین دسته از افراد هستید بهتر است بدانید که شرکت ZTE در سال ۱۹۸۵ در چین تاسیس گردید و طی ۲۵ سال به بزرگترین شرکت تامین کننده تجهیزات مخابراتی در چین تبدیل شد!

    جالب است بدانید ZTE که همه ما آن را به اسم یک شرکت چینی که گوشی های هوشمند بی کیفیت تولید می کند می شناسیم، کالا و خدمات مورد نیاز ۵۰۰ اپراتور را در ۱۴۰ کشور تامین می کند!
    این شرکت مدتی است که پا در کفش شرکت های تولید گوشی هوشمند کرده و در حال عرضه محصولاتش می باشد.ZTE امروز لوگوی شرکت خود را تغییر داد تا به شکل جدی تر وارد عرصه تولید گوشی های هوشمند شود.در عکس زیر می توانید لوگوی قدیمی (در سمت چپ) و لوگوی جدید (در سمت راست) را ببینید.
    ZTE
    از شواهد بر می آید که ZTE می خواهد کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه CES 2015 برگزار کند.پس باید منتظر عرضه گوشی های هوشمند جدید از سوی شرکت ZTE باشیم.
    فعلا اطلاعی از محصولاتی که ZTE قرار است در CES 2015 عرضه کند در دست نیست اما به محض دریافت خبر جدید آن را روی سایت قرار خواهیم داد.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.