• معرفی گوشی ZenFone جدید شرکت ASUS |نمایشگاه CES 2015

    547

    با توجه به پیشرفت های اخیر شرکت ASUS و بالاتر رفتن میزان فروش گوشی و تبلت های این شرکت، مسلما در نمایشگاه CES 2015 گوشی هایی برای رونمایی خواهد داشت.حال خبر ها از گوشی ZenFone جدیدی حکایت دارند که قرار است در ۵ ژانویه رونمایی شود.

    به نظر می رسد ZenFone جدید شرکت ASUS در دو نسخه و با دو پردازنده مختلف عرضه شود.ظاهرا یکی از نسخه ها با پردازنده اینتل همراه بوده و نسخه دیگر با پردازنده مدیاتک عرضه خواهد شد.
    احتمالا شروع قیمت گوشی ZenFone با پردازنده اینتل از ۳۰۰ دلار بوده و نسخه ای که با پرازنده مدیاتک همراه است قیمتی ارزان تر خواهد داشت.
    ZenFone مبتنی بر پردازنده اینتل باید از همه راه های ارتباطی از جمله LTE پشتبانی کرده و پرچمدار لایقی برای سال ۲۰۱۵ باشد همچنین انتظار می رود ZenFone با پردازنده مدیاتک اول در چین و سپس در بازارهای نو ظهور عرضه شود.
    شرکت ASUS در سال ۲۰۱۴ توانست ۸ میلیون فروش داشته باشد اما حالا می خواهد در سال ۲۰۱۵ این فروش را دو برابر کرده و به ۱۶ میلیون افزایش دهد.به نظر شما آیا این شرکت موفق خواهد شد؟

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.