• عرضه رابط کاربری Sense 7 برای One M8 در سال ۲۰۱۵

    5457

    همانطور که می دانید بیشتر افراد، گوشی های شرکت HTC را با رابط کاربری اختصاصی آن یعنی Sense می شناسند.Sense اگر بهترین محیط نرم افزاری نباشد بی شک یکی از بهترین هاست که تا به حال توانسته کاربران گوشی های HTC را راضی نگه دارد.حالا خبرهایی به دست ما رسیده که از آپدیت HTC One M8 به Sense 7 حکایت دارند.

    حتما خبر آپدیت گوشی های HTC One M8 و HTC One M7 را به اندروید ۵ در اوایل ماه ژانویه خوانده اید. این دو گوشی به اندروید ۵ آپدیت می شوند اما آیا همزمان با این آپدیت به رابط کاربری Sense 7 نیز مجهز خواهند شد؟
    متاسفانه باید به این سوال پاسخ منفی داده و منتظر HTC بمانیم تا این رابط کاربری را برای دو گوشی پرچمدار خود عرضه کند.
    انتظار می رود که این رابط کاربری همزمان با معرفی “HTC HIMA” رونمایی شود و پس از آن در ماه مه یا جولای برای گوشی های دیگر HTC عرضه شود.فعلا اطلاعی از گوشی هایی که این آپدیت را دریافت می کنند در دست نیست اما به نظر می رسد عموم گوشی هایی که در سال ۲۰۱۴ از سوی HTC به بازار عرضه شده اند بدون هیچ مشکلی این آپدیت را دریافت کنند.
    از تغییراتی که Sense 7 نسبت به نسخه قدیمی تر به خود می بیند کاملا بی اطلاعیم اما به نظر می رسد که Sense 7 دست خوش تغییراتی قرار گیرد که به مذاق بسیاری از افراد خوش بیاید!

    (۵)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.