• اسکرین شاتی از اندروید ۵ در LG G2 منتشر شد

    1

    همان طور که میدانید پرچمدار جدید شرکت LG یعنی G3 اندروید ۵ را دریافت کرده است و حال یک سوال باقی میماند LG G2 پرچمدار نسل قبلی کمپانی فوق دقیقا در چه زمانی Lollipop را دریافت خواهد کرد؟!

    gsmarena_001 (3)

    به تازگی اسکرین شاتی در فضای اینترنت منتشر شده است که نشان دهنده آپدیت G2 به اندروید ۵٫۰٫۱ میباشد در این تصویر رابط کاربری این اسمارتفون کاملا تغییر کرده است رابطی که برای اولین بار در LG G3 مورد استفاده قرار گرفت.

    gsmarena_002

    LG G2 اسمارتفونی که در سال ۲۰۱۳ معرفی و عرضه شد و مورد تحسین بسیاری از کارشناسان و هواداران قرار گرفت با دریافت اندروید ۵ و سخت افزار قدرتمندی هم چون چیپ Snapdragon 800 ” رم ۲ گیگی ” صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل میتواند با پرچمداران سال ۲۰۱۴ نیز رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

    لازم به ذکر است که در عکس منتشر شده مدل استفاده شده برای این آپدیت F320L بوده است که مختص کشور کره جنوبی میباشد (جای تعجب نیست کمپانی LG همیشه به روزرسانی ها و یا حتی عرضه اسمارتفون های خود را از بازار داخلی آغاز میکند) پس میتوان امیدوار بود که اندروید ۵ به زودی در بازار های بین المللی در اختیار LG G2 خواهد بود.

    (۶)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.