• بازی Star Wars Knights of the Old Republic هم اکنون برای سیستم عامل اندروید در دسترس است

    gsmarena_001 (1)

    مجموعه و داستان کلاسیک جورج لوکاس تبدیل به عنوانی بی انتها شده است که تاکنون جوایز متعددی را اذعان خود کرده است.

    بله ما داریم در مورد مجموعه Star Wars و قسمت Knights of the Old Republic (شوالیه های جمهوری قدیم) صحبت میکنیم عنوانی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و برای اولین بار از همه نظر کامل بود و توانست تحسین بسیاری از هواداران و منتقدان را به سوی خود جذب کند.

    بازی فوق پس از یکسال تاخیر که برای سیستم عامل IOS پورت شد هم اکنون در فروشگاه Google Play و با قیمت تنها ۵ دلار در دسترس RPG دوستان اندوریدی میباشد.

    این نسخه کاملا از نسخه اصلی پورت شده است و خاطرات کسانی که نسخه اصلی آن را تجربه کرده اند را زنده خواهد کرد , لازم به ذکر است که به گفته سازنده کنترلر های لمسی بسیار ساده و کاربردی خواهند بود و کاربر با مشکلات گیم پلی مواجه نخواهد شد.

    بنابراین مطمئن باشید Star Wars Knights of the Old Republic یک عنوان کاملا شایسته و زیبا خواهد بود که تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

    (۴)(۴)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.