• معرفی پرچمدار HTC با عنوان جدید “HIMA” در اوایل ژانویه|نمایشگاه CES 2015

    5654

    هر چقدر که به ماه ژانویه ۲۰۱۵ نزدیک تر می شویم شایعات در مورد اسمارتفون های سال آینده نیز بیشتر می شود.شرکت HTC بخشی از این اخبار را به خود اختصاص داده و حالا شایعاتی در مورد اسمارتفون سال ۲۰۱۵ این شرکت پخش شده است.

    با توجه به اینکه دو محصول اخیر HTC با نام های One M7 و One M8 وارد بازار شدند انتظار می رفت که گوشی بعدی این شرکت One M9 نام گذاری شود اما ظاهرا این شرکت نامی جدید را برای اسمارتفون پرچمدار خود برگزیده است.HTC قرار است که اسمارتفون های سال آینده خود را با نام HIMA وارد بازار کند.
    احتمالا “HIMA Ace” نام پرچمدار سال آینده HTC خواهد بود.این گوشی هوشمند مجهز به یک پردازنده مدیاتک بوده و از چیپست ۶۴ بیتی Snapdragon 810 بهره می برد.هچنین این گوشی به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.HIMA Ace از تمامی راه های ارتباطی پشتیبانی کرده و با اندروید ۵ عرضه خواهد شد.
    شایعات نشان می دهند که HTC HIMA یک نسخه Ultra نیز خواهد داشت.انتظار می رود که HIMA Ultra از یک صفحه نمایش با وضوح بالاتر بهره ببرد چراکه وقتی قرار است “Xperia Z4 Ultra” با یک صفحه نمایش QHD به بازار بیاید مسلما HIMA Ultra را نیز باید با همین کیفیت صفحه نمایش همراه شود تا در مقابل “Z4 Ultra” حرفی برای گفتن داشته باشد.
    فعلا اطلاعی از تاریخ دقیق رونمایی این گوشی در دست نیست اما احتمال می رود که HIMA Ace در نمایشگاه CES 2015 یا MWC رونمایی شود.همچنین ممکن است که در یک رویداد جداگانه HTC به معرفی گوشی پرچمدار خود بپردازد.
    ما منتظر هستیم که اطلاعات جدیدی از HTC HIMA پخش شود و به محض دریافت خبر جدید آن را منتشر خواهیم کرد.

    (۸)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.