• احتمال رونمایی از گوشی Z1 سامسونگ با سیستم عامل تایزن در ۱۸ ژانویه

    12585

    همانطور که می دانید سامسونگ مدت زیادیست که در حال کار روی سیستم عامل خود یعنی تایزن می باشد.تایزن یک سیستم عامل متن باز است که بر پایه لینوکس نوشته شده و با هدف آماده سازی برای گوشی های هوشمند طراحی شده است.

    حالا خبرهایی پخش شده مبنی بر اینکه قرار است گوشی Samsung Z1 در ۱۸ ژانویه توسط مایکروسافت رونمایی شود.با این که انتظار داشتیم اولین گوشی هوشمندی که از سیستم عامل تایزن بهره می برد یک گوشی پرچمدار یا حداقل میان رده باشد اما سامسونگ این انتظار ما را بی جا دانسته و ظاهرا Samsung Z1 قرار است یک گوشی هوشمند سطح پایین باشد.
    بر اساس شایعات، گوشی Z1 سامسونگ دارای یک صفحه نمایش ۴ اینچی بوده و از پردازنده مرکزی Snapdragon به همراه دو هسته پردازشی و ۱٫۲ گیگاهرتز فرکانس بهره می برد.هم چنین یک رم ۵۱۲ مگابایتی به همراه یک دوربین ۳ مگاپیکسلی روی این گوشی گنجانده شده است.
    این گوشی ارزان قیمت سامسونگ دو سیم کارته بوده و همچنین از WiFi و ۳G نیز پشتیبانی می کند.
    در زیر می توانید عکسی از صفحه اصلی و دفترچه تلفن سیستم عامل تایزن را ببینید:

    این گوشی ظاهرا قرار است اولین بار در کشور هند و به قیمت ۹۰ دلار عرضه شود و بعد از آن در چین و کره جنوبی نیز در دسترس قرار گیرد.

    (۵)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.