• اضافه شدن قابلیتی جدید به TouchID برای امنیت بیشتر

    2965959

    اپل با رونمایی از iPhone 5s قابلیت جدیدی را برای اولین بار به گوشی های هوشمند آورد.اپل برای امنیت گوشی iPhone 5s از یک قفل TouchID به معنای قفل اثر انگشت استفاده کرد.TouchID به کاربر اجازه می دهد که اثر انگشت خود را به حافظه گوشی بسپارد و پس از آن گوشی فقط با اثر انگشت آن شخص باز می شود.

    حالا اپل ظاهرا می خواهد این اختراع خود را ایمن تر کند چراکه قرار است قابلیت های جدیدی را به TouchID اضافه کند.
    ویژگی که قرار است به TouchID اضافه شود شبیه به یک شماره گیری امن و یا قفل یک گاوصندوق است.به طوری که شما اول اثر انگشت خود را ثبت می کنید و سپس انگشت خود را در جهت عقربه های ساعت یا خلاف آن روی کلید Home می چرخانید و رمز خود را که از قبل به گوشی داده اید به این شکل وارد می کنید.این احتمال هم هست که این ویژگی جدید همانند قفل الگو در گوشی های اندرویدی باشد و پس از ثبت اثر انگشت خود احتیاج به وارد کردن قفل الگو داشته باشید.

    قفل TouchID بی شک یکی از ایمن ترین روش ها برای قفل گذاری گوشی های هوشمند می باشد.اپل حالا می خواهد با اضافه کردن این ویژگی حفره های امنیتی که در TouchID موجود است را از بین ببرد و مشکلات امنیتی آن را حل کند.
    نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما این قابلیت جدید TouchID را می پسندید؟

    (۵)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. Iphone 5s نه ۵ !!!

    (۰)(۱)