• احتمال رونمایی از LG G Flex 2 در اوایل ژانویه|نمایشگاه CES 2015

    1321312

    LG ظاهرا برنامه ریزی خاصی برای نمایشگاه CES 2015 ندارد و نمی خواهد پرچمدار سال آینده خود را در این نمایشگاه معرفی کند اما خبر ها حاکی از آن است که LG نسخه دوم G Flex را در اوایل ژانویه در نمایشگاه CES 2015 رونمایی می کند.

    فعلا منبع موسقی صحت این خبر را تایید نکرده اما بر اساس اخبار منابع بی نام و نشان LG G Flex 2 در نمایشگاه CES 2015 رونمایی می شود.همانطور که در عکس بالا می بینید این گوشی هوشمند حالت منحنی و انعطاف پذیری خود را حفظ می کند همچنین جی فلکس ۲ قرار است که با یک صفحه نمایش P-OLED همراه شود.
    ظاهرا خبری از رزولوشن Full HD در این فبلت نیست و باید به کیفیت HD بسنده کنید البته این رزولوشن برای فبلتی در این سطح قیمت زیاد هم مطلوب به نظر نمی رسد و شاید به مذاق خیلی از افراد خوش نیاید.
    این فبلت جدید قرار است که خاصیت خودترمیمی را حفظ کند و خط و خش های سطحی را به صورت کامل رفع کند.در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این فبلت پخش نشده است اما مطمئنا جی فلکس ۲ از سیستم عامل اندروید نسخه ۵ بهره می برد.این فبلت به احتمال قوی اول در ایالات متحده آمریکا عرضه شده و پس از آن در اختیار دیگر نقاط جهان قرار می گیرد.
    آیا شما هم به انتظار LG G Flex 2 نشسته اید؟

    (۵)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.