• خبری خوب برای دارندگان Lumia 535| رفع مشکل لمس پذیری در ۲۷ دسامبر

    124

    یادتان هست که مایکروسافت چند وقت پیش اولین گوشی هوشمند خود را وارد بازار کرد؟ این گوشی هوشمند ارزان قیمت مشکلاتی نیز داشت که از جمله آن ها می توان به مشکل لمس پذیری اشاره کرد.مایکروسافت اعلام کرده بود که به وجود این مشکل آگاه هست و در حال آماده سازی آپدیت نرم افزار برای رفع این مشکل است.

    حالا مایکروسافت تصمیم گرفته مشکل لمس پذیری اولین گوشی هوشمند خود را در تاریخ ۲۷ دسامبر حل کند.(اگر در مورد مشکل تاچ این گوشی چیزی نمی دانید مطلب “مشکلات Lumia 535” را مطالعه کنید.)
    حالا که به اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی نزدیک می شویم مایکروسافت قصد دارد در همین سال مشکل تاچ گوشی هوشمند Lumia 535 را حل کند تا دارندگان این گوشی خاطره ای خوش از سال ۲۰۱۴ داشته باشند.مایکروسافت اعلام کرده که در تاریخ ۲۷ دسامبر آپدیتی برای نرم افزار گوشی Lumia 535 عرضه می شود که مشکل حساسیت پایین لمس پذیری را به صورت کامل حل می کند.
    فعلا هیچ اطلاعی از تغییراتی که Lumia 535 در این آپدیت به خود می بیند در دست نیست و تنها به رفع مشکل تاچ اشاره شده است.
    ظاهرا این آپدیت اول در ویتنام عرضه می شود و مدت کوتاهی پس از آن در اختیار همه نقاط دنیا قرار می گیرد.ما امیدواریم که مشکل Lumia 535 در این آپدیت رفع شود تا دارندگان این گوشی هوشمند آزرده خاطر نشوند.

    (۶)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.