• Sony Xperia Z4 Tablet Ultra در راه است ، هیولایی به معنای واقعی کلمه !

    XperiaZ4TabletUltra

    همه لحظه شماری می کنیم تا سونی پنجمین نسل سری Z خود یعنی خوانده ی Z4 را معرفی کند . شایعات و اخبار زیادی در مورد اعضای این خانواده به دست ما رسید . نسخه ی اصلی Z4 ، یک نسخه ی Compact ، یک نسخه ی Ultra و یک نسخه ی Tablet و اما خبرهای جدید حاکی از این هستند که خانوده ی Z4 عضو دیگری در راه دارد که اندازه ای آن این بار ۱۳ اینچ می باشد .

    این دستگاه جدید که ظاهرا Xperia Z4 Tablet Ultra ( با فبلت Z4 Ultra اشتباه نگیرید ) نام دارد دارای مشخصاتی است که برتری آن را نسبت به سایر رقبای آینده اش در سال ۲۰۱۵ تضمین می کند و باعث میشود که به یک دستگاه فوق العاده محبوب تبدیل شود .

    خوب ، از صفحه نمایش غیر معمول آن شروع می کنیم . صفحه نمایش ۱۳ اینچی Triluminos IPS با پشتیبانی از X-Reality سونی و البته وضوح تصویر ۴K ! بله وضوح تصویر Ultra HD با نسبت ۱۶:۱۰ که وضوح تصویری معادل ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را می سازد .

    یک چیپست Snapdragon 810 با حداکثر فرکانس ۲٫۸۶ گیگاهرتز برای هر هسته و RAM ای با ظرفیت ۶ گیگابایت ( ۲ رم ۳ گیگابایتی LPDDR4 ) این دستگاه را به غولی شکست ناپذیر تبدیل خواهد کرد . این دستگاه از یک حافظه ی ۶۴ گیگابایتی و PS4 Remote Play پشتیبانی خواهد کرد .

    ظاهرا دوربین این دستگاه هم حرف هایی برای گفتن دارد . سنسور ۱/۲٫۳اینچی Exmor RS و لنز f/1.8 Carl Zeiss Sonnar T و وضوح تصویری معادل تنها ۸ مگاپیکسل ! البته به نظر می رسد این کیفیت در حالت Superior Auto باشد چون دوربین آن نسبت به پرچمدار فعلی سونی یعنی Xperia Z3 بهبود هایی را به همراه داشته است ( لنز Zeiss f/1.8 به جای Sony G Lens f/2.0 ) .

    Sony Xperia Z4 Ultra Tablet تنها ۸٫۶ میلیمتر ضخامت خواهد داشت و یک باطری بزرگ ۱۲۱۰۰ mAh را با خود حمل می کند .

    نا گفته نماند تصویر به خودیه خود مشکوک به نظر می رسد ! نگه داری همچین تبلتی با اندازه ی ۱۳ اینچ و ضخامت کم در دستان بسیار سخت است . مخصوصا اینکه این تبلتی به نحوی ساخته شده است که لوگوی سونی و دوربین دوم دستگاه در بالای آن قرار گرفته اند .

    اگر تمام این مشخصات درست باشند ، باعث خوشحالی افراد بسیار زیادی خواهد ، به خصوص طرفداران دنیای تکنولوژی ! امیدواریم که ما در اشتباه باشیم و سونی این هیولا را در CES 2015 معرفی کند .

    (۱۲)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.