• Samsung Galaxy S6 با صفحه نمایش خمیده و بدنه ی آلومینیومی عرضه خواهد شد

    GalaxyS6

    خوب ، رفته رفته به پایان سال میلادی نزدیک می شویم و با ورود به سال جدید باید منتظر معرفی تکنولوژی های جدید از غول های این صنعت باشیم . سامسونگ هم از این امر مستثنا نیست و اخبار و شایعات زیادی در مورد آخرین ستاره ی کهکشانی اش به گوش می رسد . از جمع آوری این اخبار و شایعات اطلاعات کمی به دست آمده است که هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد صحت این اخبار صحبت کنیم .

    جدیدترین خبری که به دست ما رسیده است این است که Galaxy S6 از جنس آلومینیوم است . توجه کنید که اینجا همانند Galaxy Note 4 خبری از قاب آلومینیومی نیست ، بلکه کل دستگاه آلومینیومی خواهد بود .

    علاوه بر این ، این دستگاه از دو طرف خمیده خواهد بود . دقیقا چیزی شبیه به Galaxy Note Edge با این تفاوت که این بار هر دو طرف خمیده است . البته شایعات قبلی خبر از وجود یک Galaxy S6 Edge داده بود که شاید این دستگاه همان باشد . کسی چه می داند ؟! شاید هم خبری از نسخه ی Edge نباشد و در همان نسخه ی اصلی این دستگاه ، از صفحه نمایش خمیده استفاده شده باشد .

    شایعه ی دیگر ، خبر از این می دهد که ۲ نسخه از Galaxy S6 خواهیم دید : یکی با چیپست Exynos 7 و دیگری با چیپست Snapdragon 810

    و در آخر ، منبع تمام این اخبار گفته است که همانند سال های گذشته خبری از معرفی سری Galaxy S در نمایشگاه CES نیست و به جای آن باید منتظر معرفی این دستگاه در ابتدای چهار ماهه ی دوم سال ۲۰۱۵ باشیم .

    (۱۳)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. اینکه Galaxy S6 در دو نسخه Snapdragon 810 و Exynos 7 عرضه میشه خبر جدیدی نیست.احتمالشم خیلی قویه سامسونک بیشتر گوشی هاشو اینطوری عرضه میکنه
    شایعه صفخه نمایش خمیده در مورد Galaxy S5 هم بود ولی به واقعیت تبدیل نشد.اینم فکر نکنم بشه

    (۵)(۰)