• عرضه آپدیت اندروید ۵ به زودی برای Note 4 و Note EDGE

    154

    اگر یادتان باشد درست ماه اکتبر بود که گوگل نسخه ۵ اندروید را رسما رونمایی کرد.ورژن ۵٫۰ یکی از بهترین آپدیت های ارائه شده از سوی گوگل برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که با آمدنش جنجال بزرگی را به پا کرد و سرتیتر همه اخبار قرار گرفت.هم اکنون تمام شرکت ها تلاش می کنند تا این نسخه از سیتم عامل اندروید را برای گوشی های قدیمی تر خود نیز عرضه کنند.

    این روزها خبرهای زیادی مبنی بر آپدیت گوشی های مختلف سامسونگ به اندروید ۵ به گوش می رسد.همین چند روز پیش هم خبر “آپدیت فبلت Note 3 به اندروید ۵” در سایت های مختلف پخش شد.
    هم اکنون نیز بر اساس خبری که منتشر شده سامسونگ در حال کار بر روی نسخه ۵٫۰٫۱ سیستم عامل اندروید می باشد.ظاهرا این نسخه از اندروید قرار است به زودی برای Galaxy Note EDGE و Galaxy Note 4 عرضه شود.
    آیا شما هم مشتاقانه منتظرید تا ببینید رابط کاربری TouchWiz سامسونگ در اندروید ۵ چه تغییری می کند؟
    بهتر است بدانید که انتظار شما بی دلیل است چراکه رابط کاربری TouchWiz در اندروید ۵ همانند اندروید ۴٫۴ خواهد بود و تغییرات زیادی نخواهد کرد!

    (۵)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.