• راه اندازی سیستم ترجمه Skype

    156

    کسانی که با نرم افزار Skype آشنایی دارند می دانند که کار اصلی این نرم افزار ارتباط تصویری رایگان از طریق اینترنت است.اگر یادتان باشد درست پنج ماه پیش بود که مایکروسافت از سیستم ترجمه صوتی Skype پرده برداری کرد.اوایل کار این سیستم صوتی تنها از دو زبان اسپانیایی و انگلیسی پشتبانی می کرد اما رفته رفته بر امکانات این سیستم ترجمه صوتی افزوده شد تا اینکه امروز به ادعای مایکروسافت این سیستم تا ۴۰ زبان زنده دنیا را پشتیبانی می کند.

    مایکروسافت یک ویدئوی تبلیغاتی نیز منتشر کرده که در آن دو دانش آموز آمریکایی و مکزیکی با هم به مکالمه می پردازند.اگر آنچه که در این ویدئو نمایش داده می شود واقعا حقیقت کار این سیستم صوتی باشد کار مایکروسافت واقعا ستودنی خواهد بود.
    همچنین مایکروسافت ادعا می کند که سیستم ترجمه صوتی Skype بسیار هوشمند عمل کرده و در استفاده طولانی مدت اقدام به یادگیری می کند.اگر شما هم می خواهید از این تکنولوژی استفاده کنید می توانید در صفحه مترجم Skype ثبت نام کنید.

    (۵)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.