• در بازی Clash Of Clans تقلب کنید!

    1

    حتما شما هم از اینکه منابعتان در بازی Clash Of Clans غارت می شود خسته شده اید و دنبال روشی می گردید که صفحه نمایش کجت خود را برای همیشه روشن نگه دارید تا دیگر هیچوقت نگران از دست دادن منابع خود نباشید.

    این کار به کمک ۶thfinger یا انگشت ششم قابل انجام است.سازندگان این محصول هدف خود را از ساخت آن راحتی کاربر و جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش اعلام می کنند و آن را با قیمت ۲۵ دلار برای فروش می گذارند.
    ۶thfinger احتیاج به هیچ تجهیزات سخت افزاری مثل باتری و یا نرم افزار اضافی ندارد و کافیست که توسط کابل مخصوص خود به جک ۳٫۵ میلیمتری صدا متصل شود و روی صفحه نمایش گوشی یا تبلت شما قرار گیرد.لازم به ذکر است که انگشت ششم با وزن ۳۵ گرمی که دارد هیچ فشاری به صفحه نمایش وارد نمی کند و اجازه می دهد که شما به کار های دیگر خود برسید و خیالتان را حت باشد که صفحه نمایش گجتتات همیشه روشن خواهد ماند.
    البته ناگفته نماند که این کار تقلبی بزرگ محسوب می شود و بازی کردن با تقلب، زیاد هم عادلانه به نظر نمی رسد.

    (۸)(۰)
    • علی خلیلی

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. یارو میخواد ۲۵ دلار بده واسه این دستگاه!
    اون ۲۵ دلارو بدین من هم واستون صفحه روشن نگه میدارم هم اتک میرم! والا! XD

    (1)(0)