• گزینه پرداخت جدید در فروشگاه اپل

    1

    از امروز فروشگاه آنلاین اپل در ایالات متحده آمریکا و انگلستان گزینه ای جدید را تجربه می کند.شما از این به بعد می توانید علاوه بر پرداخت با کارت های اعتباری و روش بدهی از گزینه “پی پال” نیز برای خرید استفاده کنید.خبر بهتر اینکه شما می توانید از این گزینه تا ۱۸ ماه بدون پرداخت وجه اضافه ای بهره ببرید.(اگر نمی دانید پی پال چیست، عبارت “پی پال” را در گوگل جست و جو کنید، به نتایخ خوبی خواهید رسید.)

    هم اکنون این گزینه فقط برای فروشگاه اپل و iTunes در ایالات متحده آمریکا و انگلستان در دسترس است اما به زودی برای ساکنان دیگر نقاط نیز فراهم می شود.
    حالا که اپل وعده داده به زودی این امکان در سرتاسر جهان فراهم می شود باید منتظر ماند و دید که چند نفر از این شیوه پرداخت استقبال می کنند.به نظر ما نتیجه آمار کسانی که از پی پال استفاده نموده اند بسیار جالب خواهد بود!
    متاسفانه به علت تحریم کشور ایران ما نمی توانیم از شیوه پی پال استفاده کنیم اما ما امیدواریم که هر چه زودتر این تحریم ها برداشته شده تا امکان ارائه خدمات پی پال به هم وطنان عزیزمان نیز فراهم شود.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.