• تولید Nexus 5 متوقف شد اما شما همچنان می توانید آن را خریداری کنید

    1

    هم اکنون که Nexus 6 پا به عرصه وجود گذاشته طبیعی است که گوگل خط تولید Nexus 5 که توسط LG تولید می شد را متوقف کند و تمام تمرکز خود را روی Nexus 6 و خط تولید شرکت موتورولا قرار دهد.اما سوال این است حالا که تولید Nexus 5 متوقف شده آیا دیگر نمی توان این گوشی را خریداری کرد؟

    این بسیار بعید است که گوگل بخواهد گوشی Nexus 5 را از پشت ویترین مغازه ها پاک کند و فروش آن را نیز متوقف کند.در فروشگاه ایالت متحده هنوز هم Nexus 5 موجود است اما این موجودی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت هنوز مشخص نیست.
    به نظر نمی رسد گوگل بخواهد گوشی پرفروش خود را از داخل بازار جمع کند و به جای آن Nexus 6 را به کاربران عرضه کند اما بدیهی است که گوگل می خواهد نظر افراد را به سمت Nexus 6 جلب کرده و فروش بالایی را برای این گوشی هوشمند رقم بزند.
    به هر حال اگر شما می خواهید یک گوشی Nexus 5 داشته باشید بهتر است هر چه زودتر اقدام به خرید کنید چراکه مشخص نیست گوگل چه زمانی می خواهد فروش این گوشی را متوقف کند.

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.