• ارائه گوشی های ۴G ارازن قیمت توسط موتورولا در هند

    2

    ظاهرا موتورولا بازار کشور هند را مورد هدف قرار داده و در مصاحبه خود اعلام کرده که گوشی های با قابلیت ۴G و ارزان قیمت را به زودی وارد بازار هند می کند.موتورولا فکر می کند بازار هند بهترین گزینه برای عرضه این نوع گوشی های هوشمند بوده و می تواند به پیشرفت شرکت خود کمک شایانی کند.

    بازار گوشی هوشمند کشور هند در طول سال های اخیر ثابت کرده که سریعترین رشد را دارد و محرک خوبی برای پیشرفت شرکت های تولید گوشی موبایل می باشد.از این رو موتورولا به بازار هند روی آورده تا بلکه بتواند شاهد پیشرفت خود باشد.
    البته هنوز ۴G در کشور هند جا نیفتاده و فقط چند شهرستان مجهر به این امکان شده اند اما موتورولا امیدوار است که تا سال آینده امکانات ۴G در سرتاسر هند فراهم شود و با پوشش سراسری مردم این کشور به خرید گوشی های ارزان قیمت ۴G که از سوی موتورولا عرضه می شود روی بیاورند.
    موتورولا
    فعلا هیچ اطلاعی از زمان ورود این شرکت به بازار هند و مشخصات گوشی های هوشمندی که قرار است در این کشور عرضه شوند در دست نیست اما آنطور که از خبر ها مشخص است موتورولا خیلی زود به بازار هند می آید.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.