• سامسونگ متهم به استفاده از پنل های AMOLED بازیافتی

    6

    در حال حاضر سامسونگ کار سختی برای حفظ موقعیت خود در بازار دارد و تمام تلاشش را می کند که سود بالایی از فروش گوشی های هوشمند بدست بیاورد.اما هم اکنون در شبکه های اجتماعی خبرهایی پخش شده که سامسونگ را متهم به استفاده از پنل های بازیافتی AMOLED کرده است.

    جالب است بدانید که این ادعا توسط کلیپ ها و عکس هایی که روی شبکه های اجتماعی قرار داده شده به تصویر کشیده شده است.این ویدئو ها که خط مونتاژ گوشی های هوشمند سامسونگ را نشان می دهند حکایت از استفاده از پنل های بازیافتی AMOLED  دارند.

    سامسونگ پس از مدت ها به این اتهامات این گونه پاسخ داده است:

    پنل های AMOLED بازیافتی هرگز در گوشی های جدید به کار نمی روند و فقط ممکن است که در بخش گارانتی برای تعمیر صفحه نمایش و کاهش هزینه های آن استفاده شود.همچنین سامسونگ فرد آغاز کننده شایعات را کارمند خود نمی داند و تمام این شایعات را غلط اعلام میکند، همچنین سامسونگ تمامی کلیپ های پخش شده را جعلی می خواند و مربوط به کارخانه خود نمی داند.

    نظر شما در این باره چیست؟ آیا سامسونگ از پنل های بازیافتی استفاده کرده است؟ آیا سامسونگ خطری را متوجه خود می داند؟ آیا این شایعات می تواند روی فروش سامسونگ تاثیر بگذارد؟

    برای پاسخ به این پرسش ها قدری زود است باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقی می افتد؟!

    (۸)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.