• خبرهای جدید از ویندوز ۱۰

    2

    درست هشتم مهرماه بود که مایکروسافت با رونمایی از ویندوز ۱۰ افراد زیادی را متعجب کرد چراکه همگان منتظر ارائه نسخه ۹ از این سیستم عامل بودند و با آمدن نسخه ۱۰ پرونده ویندوز ۹ برای همیشه بسته شد.مایکروسافت ویندوز ۱۰ را جامع ترین پلتفرم دنیا می خواند و آن را در واقع واکنش گراترین ویندوز در طول تاریخ می داند چراکه این نسخه از ویندوز مطابق با گجت شما تغییر حالت پیدا می کند و به سهولت استفاده کاربر کمک شایانی می کند.

    هم اکنون خبرهایی پخش شده که حاکی از عرضه نسخه جدیدی از این سیستم عامل می باشد.رئیس اجرایی Kevin Turner می گوید:این نسخه از سیستم عامل در اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال ۲۰۱۵ عرضه می شود.ظاهرا قرار است مواردی در ویندوز ۱۰ تغییر کند اما به هر حال این سیستم عامل باید در دسترس همه قرار بگیرد.

    مایکروسافت ظاهرا در حال تست ویندوز ۱۰ بر روی گوشی های هوشمند می باشد اما ردموند اعلام کرده که تمامی گوشی های لومیا که از نسخه ۸ سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند می توانند از نسخه ۱۰ نیز بهره ببرند.البته این احتمال وجود دارد که گوشی های قدیمی تر لومیا نیز بتوانند از این نسخه ویندوز استفاده کنند اما در این مورد نمی توان قطعی صحبت کرد.

    به گفته ZDNet پیش نمایش اولیه ویندوز ۱۰ همراه SKU باید در اواخر ماه ژانویه ۲۰۱۵ عرضه شود.ما امیدواریم که این سیستم عامل بتواند میزبانی بسیاری از گجت ها را بپذیرد.

    (۱۰)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.