• دعوتنامه ی سامسونگ برای نمایشگاه CES 2015

    sammo

    نمایشگاه CES هر ساله در لاس وگاس برگزار می شود و رویداد های بزرگی در آن اجرا می شود . شرکت های بزرگ و یا حتی نو پا از این فرصت استفاده می کنند تا آخرین محصولات خود را معرفی کنند . پس از سونی حالا نوبت به سامسونگ است که برنامه ی خودش را ارائه کند .

    زمان ارائه شده توسط سامسونگ پنجم ماه فوریه یا همان پانزدهم دی ماه تعیین شده است . در همان روز، ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت محلی ، سامسونگ یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد و در ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر ، رییس و مدیرعامل سامسونگ الکترونیک ، آقای BK Yoon به روز صحنه می آید .

    شایعاتی زیادی از دستگاه هایی که احتمال دارد توسط سامسونگ معرفی شود به دست ما رسیده بود ، پس معرفی یک یا دو گوشی توسط سامسونگ دور از ذهن نیست . البته گفته شده است که یکی از این دستگاه ها Galaxy S6 خواهد بود .

    در همان روز سونی در ساعت ۵ بعد از ظهر کنفرانس خواهد داشت . این روز مطمئنا برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی روز بزرگی خواهد بود .

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.