• به زودی بازی Godfire: Rise of Prometheus برای اندروید منتشر خواهد شد + تریلر

    godfire-android-game

    در حال حاضر بازی بزرگی در راه اسمارتفون های اندرویدی میباشد عنوانی که بعد از تاخیری طولانی به زودی برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر خواهد شد.

    در تاریخ ۲۸ نوامبر در صفحه اصلی بازی Godfire اعلام شد که عنوان فوق در تاریخ ۴ دسامبر (۲ روز دیگر) در گوگل پلی منتشر خواهد شد. Godfire: RoP یک عنوان کاملا گرافیکی میباشد که توسط سازندگان عنوان موفق Real Boxing ساخته شده و نامزد بهترین انیمیشن و طراحی بصری شده است , پس از حالا فضای اسمارتفون خود را خالی کنید!

    بازی جدید استودیو Vivid Games یک عنوان اکشن پویا میباشد که مبارزات آن مبتنی بر سلاح های سرد بوده و به شدت به طرفداران God of War توصیه میشود.

    داستان بازی در زمان خدایان و قهرمانان افسانه ای رخ میدهد جایی که جسمی با قدرت نامحدود توسط خدایان محافظت میشود و شخصیت بازی پس از سرقت آن , آن را در اختیار جامعه بشری قرار میدهد اما بعد از این عمل خدایان قصد نابودی او و تمام انسان ها را دارند و این شما هستید که باید با موجودات افسانه ای مبارزه کنید و سرنوشت خود و تمامی انسان ها را تغییر دهید.

    قطعا بازی Godfire یک عنوان نسل بعدی برای اسمارتفون های هوشمند محسوب میشود که البته با تاخیر فراوان آن برای سیستم عامل اندروید باید دید آیا میتواند دلایل این تاخیر را توجیه کند یا…

    تصاویری از محیط بازی:

    ویدئو منتشر شده از بازی:

    (17)(2)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. عاشق این بازیم. بنظر شما بازم بدقولی در کاره؟ این بازی سیستم خیلی بالایی واسه اجرای روون نیاز داره؟ چه سیستمی؟ ممکنه انلاین باشه؟ مرسی از زحمات فراوونتون بهترین سایت اندروید

    (۱)(۱)
  2. آیدین پیرس

    فکر نکنم دوباره تاخیر داشته باشه چون تاحالاش هم زیادی تاخیر داشته , برای اجرای روون بازی فکرکنم نیاز به پردازنده چهار هسته ای با حداقل ۱ گیگ رم داشته باشه چون گفتن گرافیک بازی خارق العاده و نسل بعدی هستش! در مورد آفلاین یا آنلاین بودن فعلا نمیشه نظری داد و باید تا موقع منتشر شدن بازی و تستش صبر کرد اما فکر نکنم بازی آنلاین باشه

    (۱)(۱)
  3. سلام ..ممنون
    گوشی من coolpad f1 هست که مستقیما از چین خریدم و ا این برند تو بازار ایران پیدا نمیشه
    پردازنده ۸ هسته ای مدیا تک با فرکانس ۱٫۷ به همراه دو گیگ رم و پردازنده گرافیگی mali 400mp4 سخت افزارش رو تشکیل میدند //و تا حالا هر بازی ریختم کم نیورده ..فکر کنم این بازی رو هم راحت اجرا کنه

    این بازی صد در صد افلاینه ..از سبکش کاملا مشخصه ..

    (۱)(۰)
  4. سلام ۴ دسامبر شد. چرا نزاشتین بازی رو؟

    (۲)(۰)