• به روز رسانی زودهنگام Sony Xperia Z Ultra به اندروید ۵٫۰ لالی پاپ AOSP

    Sony-Xperia-Z-Ultra-7

    اندروید ۵٫۰ لالی پاپ چه به صورت رسمی و چه غیر رسمی تا کنون برای دستگاه های مختلفی عرضه شده است ( به لطف توسعه دهندگان خستگی ناپذیر اندروید ) . سونی نیز از این قاعده مستثنا نبود و برای برخی از دستگاه هایش همانند Xperia L اندروید ۵٫۰ لالی پاپ AOSP عرضه شد . زمانی که اندروید لالی پاپ عرضه شد و تولید کنندگان برنامه زمان بندی خود را برای به روز رسانی دستگاه هایشان به این نسخه از اندروید معرفی کردند ، سونی هم اعلام کرد بسیاری از گوشی های جدید و قدیمی اش همانند سری Z به روز رسانی خواهند شد .

    در بین این دستگاه ها نام Z Ultra به چشم می خورد که حدود ۱ سال و نیم پیش توسط سونی عرضه شده بود . دستگاهی با صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی که در دسته ی فبلت ها قرار می گرفت .

    خوشبختانه طرفداران این دستگاه که می خواهند اندروید ۵٫۰ را تجربه کنند و منتظر رام رسمی لالی پاپ نمانند می تواند اولین رام ۵٫۰ بر پایه AOSP را بر روی دستگاه خود آزمایش کنند . این رام توسط Saatvik Shukla که یکی از عاشقان سونی از ابتدا تا کنون به حساب می آید ، از دستگاه Xperia Z1 پورت شده است .

    چون این رام رسمی نیست و در نسخه های اولیه خود به سر می برد ، برخی قابلیت ها همانند دوربین ، GPS و پلیر پیش فرض ویدئو کار نمی کند . این رام برای هر دو نسخه GPE و عادی این دستگاه در دسترس است . برای اطلاعات بیشتر و دانلود می توانید به لینک زیر سر بزنید .

    http://www.xda-developers.com/android/lollipop-xperia-z-ultra/

    (9)(6)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. سلام ببخشید من Xperia L دارم ولی هیچ آپدیتی نیومده خواهشا میشه لینک خبرش که برای اکسپریا ال آپدیت اومده بزارین

    (۱)(۱)