• پشتیبانی Nokia HERE از اندروید ۵٫۰ لالی پاپ

    Android Kade-Nokia-HERE-Android-50-Lollipop-01

    ماه گذشته ، نوکیا ( شرکتی که حتی پس از خریداری شدن بخش موبایلی اش توسط مایکروسافت باز هم سر پا ماند ) نرم افزار مسیریابی HERE را برای اندروید عرضه کرد ، نرم افزاری که با نقشه ها و سرویس های خوبش ، تا آن زمان کمبودش در سیستم عامل اندروید کم و بیش احساس می شد .
    HERE حدودا ۱ میلیون بار برای اندروید دانلود شد و حالا امروز این برنامه به روز رسانی مهمی دریافت کرده است و آن هم پشتیبانی از اندروید ۵٫۰ یعنی لالی پاپ می باشد . مطمئنا افراد خیلی کمی بر روی گوشی اشان طعم لالی پاپ را چشیده اند اما اوضاع این طور نخواهد ماند و همه چیز در طی ماه های آینده تغییر خواهد کرد . علاوه بر آن در این به روز رسانی مشکلات نرم افزاری حل شده است و نرم افزار بهبود هایی یافته است که آن را به یک “همنشین پایدار تر در مسافرت ها” تبدیل می کند .
    شما می توانید به هر دو صورت آفلاین و آنلاین از این نرم افزار استفاده کنید . از قابلیت های آن می توان به راهنمای صوتی ، نقشه های تعاملی ، نقشه های حمل و نقل عمومی ، ترافیک زنده برای بیش از ۴۰ کشور و … اشاره کرد . این برنامه هنوز در نسخه ی آزمایشی به سر می برد و نمی توانید ان را در Google Play پیدا کنید . صاحبان برخی از گوشی های منتخب سامسونگ می توانند این نرم افزار را از Samsung Galaxy Apps Store دریافت کنند . همچنین صحبان اسمارت فون هایی که دستگاهشان غیر از سری Galaxy سامسونگ است و دارای اندروید ۴٫۱ به بالا می باشد می توانند فایل apk این نرم افزار را از وبسایت رسمی HERE دریافت و نصب کنند . برای اطلاعات بیشتر و دریافت برنامه می توانید به لینک زیر سر بزنید .

    http://here.com/beta/android/?lang=en-US

    (1)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.