• Oppo R5 ; نازک ترین گوشی جهان رسما معرفی شد .

    Oppo R5 (2)

    پس از معرفی N3 که به دلیل دوربین فوق العاده اش در دسته ی Cameraphone ها قرار گرفت ، حالا نوبت به معرفی R5 می رسد . دستگاهی ۶۴ بیتی که نازک ترین گوشی جهان محسوب می شود . جالب است که بدانید Oppo R5 تنها ۴٫۸۵ میلیمتر ضخامت دارد .

    قاب این دستگاه از آلیاز آلومینیم ۳ بعدی جوش داده شده ساخته شده است . صفحه نمایشی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و تراکم پیکسل ۴۲۳ppi می باشد . Oppo قول داده است که صفحه نمایش این دستگاه دارای روشنایی فوق العاده ، بازتاب بسیار پایین و رنگ هایی با دقت بالا می باشد .

    اندروید ۴٫۴ همراه با Color OS 2.0 بر روی این دستگاه نصب شده است که قدرتش را از یک چیپست ۸ هسته ای Snapdragon 615 میگیرد . این چیپست یک چیپست میان رده محسوب می شود . از ویزگی های این چیپست می توان به پردازنده ی ۸ هسته ای با معماری Cortex-A53 و فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز ، پردازنده ی گرافیکی Adreno 405 و ۲ گیگابایت RAM اشاره کرد .

    Oppo یک المنت خنک خننده ی بسیار خوب از فلز مایع ساخته است که با تغییر فاز ، به خنک شدن گوشی و عدم آسیب رسانی گرما به چیپست دستگاه کمک می کند .

    همان طور که انتظار می رفت ، دوربین عقب این گوشی ۱۳ مگاپیکسل بوده است و ساخته ی شرکت سونی می باشد . این دوربین قادر به ضبط فیلم هایی با وضوح ۲۱۶۰p ب ۳۰ فریم بر ثانیه ، ۱۰۸۰p با ۶۰ فریم بر ثانیه و فیلم های صحنه آهسته ی ۱۲۰ فریمی با وضوح ۷۲۰p می باشد .

    باطری این دستگاه ۵٫۲ اینچی یک باطری ۲۰۰۰ mAh خواهد بود . برای استفاده از هندزفری خبری از جک ۳٫۵ میلیمتری نیست و به جای آن باید از پورت microUSB استفاده کنید ( که ما دلیل این امر را ، ضخامت بسیار کم این گوشی می دانیم )

    هنوز جزئیاتی از تاریخ فروش این گوشی در دسترس نیست .

    (۱۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.