• Huawei Honor 4X دستگاهی میان رده ، با چیپست Snapdragon 410

    AndroidKade - Huawei Honor X4-2

    شرکت چینی Huawei امروز اسمارت فون میان رده ی خود را با نام Honer 4X معرفی کرد . این دستگاه دارای یک چیپست ۶۴ بیتی Snapdragon 410 و ۲ گیگابایت RAM می باشد . از نظر حافظه ی ذخیره سازی ، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که البته می توانید از طریق microSD آن را افزایش دهید .

    AndroidKade - Huawei Honor X4

    صفحه نمایش این گوشی ۵٫۵ اینچ می باشد که البته با وضوح تصویر ۷۲۰ * ۱۲۸۰ یعنی همان HD ، تصویر بسیار خوبی را به کار ارائه می کند . دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Honor X4 ، ساخته ی شرکت سونی است و برای دوربین جلو هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته شده است . یکی از مشخصه های مهم این گوشی باطری ۳۰۰۰ mAh این گوشی است که گفته می شود تا ۷۲ ساعت با کار معمولی دوام خواهد آورد .

    اندروید ۴٫۴ KitKat و رابط کاربری Emotion UI 3.0 این اسمارت فون ، تجربه ی بصیری بسیار خوبی را به کاربر ارائه می دهند . اگر ضخامت گوشی برای شما مهم است باید بگوییم Honor X4 با ۷٫۹ میلیمتر ضخامت ، جزو یکی از نازک ترین گوشی های دنیاست .

    هنوز اطلاعاتی مبنی بر عرضه ی جهانی این گوشی در دسترس نیست .

    (۱۶)(۴)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.