• شارپ: اسمارتفون ها در سال ۲۰۱۶ مجهز به صفحه نمایش ۴K خواهند بود

    SHARP_Logo_Black1

    اگر شما فکر میکنید که صفحه نمایش های QHD که رزولوشنی برابر با ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارند کیفیت خارق العاده ای دارند پس سخت در اشتباه هستید زیرا کمپانی شارپ اعلام کرده که در سال ۲۰۱۶ کار بر روی صفحه نمایش های ۴K به مرحله نهایی خواهد رسید و چند اسمارتفون با این تکنولوژی روانه بازار خواهند شد.

    هنوز مشخص نیست که رزولوشن به کار رفته در این صفحات ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل است یا ۲۱۶۰ در ۴۰۹۶ پیکسل اما نسبت تصویر در هر دو کیفیت برابر با ۱۶:۹ میباشد.

    هنوز هیچ اطلاعات خاصی در مورد تکنولوژی جدید شارپ منتشر نشده ولی برخی از شایعات حاکی از آن است که این شرکت در حال ساخت صفحه نمایش های ۵ و ۶ اینچی با کیفیت فوق میباشد.

    حدس در این مورد زیاد سخت نیست که هم اکنون کمپانی های زیادی خواهان در اختیار داشتن این صفحات هستند.

    لازم به ذکر است که شارپ بزرگترین و اولین شرکت در ساخت پانل های LCD میباشد و با کمپانی های نظیر سونی ” توشیبا و هیتاچی در زمینه LTPS (کاهش دمای پلی سیلیکون) همکاری میکند.

    gsmarena_001

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.