• موتورولا معرفی کرد: Droid Turbo با باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری

    motorola-droid-turbo-camera

    موتورولا امروز طی مراسمی از پیش تعیین شده اسمارتفون جدید Droid Turbo را برای اپراتور Verizon امریکا معرفی کرد. همانطور که در شایعات و اطلاعات لو رفته خوانده بودیم، یکی از قابلیت های کلیدی این دستگاه باتری آن است که ظرفیتی ۳۹۰۰ میلی آمپری دارد.

    دروید توربو اسمارتفونی با نمایشگر ۵٫۲ اینچی Super AMOLED با رزولوشن Quad HD میباشد که تراکم پیکسلهای آن ۵۶۵ppi است. درون این دستگاه از چیپ قدرتمند Snapdragon 805 با کلاک ۲٫۷ گیگاهرتز، و ۳ گیگابایت RAM بکار رفته که آن را به یکی از قدرتمندترین دستگاه های اندرویدی تبدیل کرده. همانطور که گفتیم باتری این دستگاه ۳۹۰۰ میلی آمپر است و موتورولا قول داده که Droid Turbo به آسانی تا دو روز روشن بماند.
    gsmarena_001 (3)
    گفته شده که این دستگاه مقاومت بدنه بالایی نیز خواهد داشت. Droid Turbo در دو نسخه با جنس های متفاوت ساخته شده: نایلون بالستیک، و الیاف شیشه با پوششی از فلز. پنل جلویی با Gorilla Glass 3 محافظت شده، و درون آن با پوشش نانو ضد آب شده است.

    ابعاد مدل نایلون بالستیک ۸٫۳ × ۱۴۳٫۵ × ۷۳٫۳ میلیمتر هستند. در حالی که مدل دیگر با ضخامت ۷٫۸ میلیمتر کمی باریکتر است.
    droid-back

    دوربین پشتی دروید توربو ۲۱ مگاپیکسلی با f/2.0 و دوربین جلوی آن نیز ۲ مگاپیکسلی میباشد.

    Droid Turbo از ۳۰ اکتبر با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت تحت قرارداد اپراتور ورایزن بفروش خواهد رسید. هنوز خبری درباره عرضه بین المللی آن منتشر نشده.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.