• آیا این اولین گوشی اندرویدی HP می باشد؟

    hp-slate-7-aa-display

    hp-slate-7-aa-display
    یک تصویر رندر شده ی غیر رسمی(تایید نشده از سوی این شرکت)در اینتر نت منتشر شده است.این عکس بیان می کند که این شرکت دارد برای حضور در بازار اندروید آماده می شود.سایت Phone Arena این تصویر را فراهم کرده است.این عکس نشادن می دهد که این دیوایس از اندروید خام استفاده می کند.

    به غیر از این عکس لیک شده،مشخصات دیگری از این گوشی بیان نشده.همچنین از زمان رونمایی و سایر ویژگی های آن هیچ چیز به دست نیامده است.همان طور که می دانید HP Slate 7 که یک تبلت ۷ اینچی اندرویدی بود،چندی پیش در ماه February رونمایی شد.(در MWC 2013)بر اساس شایعاتی که اخیرا پیرامون ورود این شرکت به بازار بیان شده است،می توان نتیجه گرفت به زودی شاهد یک گوشی اندرویدی از سوی این شرکت خواهیم بود.همچنین جالب است بدانید که هیئت رئیسه این شرکت بیان کرده بود که هنوز هم خیلی دیر نشده که وارد بازار رقابتی موبایل شوند.به هر حال باید دید که این شرکت چه ویژگی منحصر به فردی را در اسمارتفون های بعدی خود خواهد گنجاند.قطعا باید منتظر اخبار و شایعات آینده بود.
    hp-android-smartphone-render-1

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.