• گوگل فروشگاهی اختصاصی برای قطعات ماژولار پروژه Ara خواهد داشت

    gsmarena_001 (1)

    شاید کمتر کسی است که با پروژه Ara آشنایی نداشته باشد – پروژه تلفن ماژولار گوگل که در حال آمادگی برای عرضه در سال ۲۰۱۵ میباشد. و ظاهرا کارها طبق برنامه پیش میروند. Paul Eremenko رئیس تیم Project Ara طی مصاحبه ای در دانشگاه Purdue گفت که فروشگاه هایی برای قطعات Ara وجود خواهد داشت. در آنجا میتوان به بررسی این قطعات و پیشنهادها دسترسی داشت

    این به نوعی همانند فروشگاه نرم افزار Google Play است اما اینبار برای قطعات سخت افزاری.

    او همچنین اعلام کرد که کیت توسعه ماژولها (MDK) بطور رایگان برای همه در دسترس خواهد بود. پس همانطور که از نظر تئوری هر شخص میتواند برنامه اندروید بسازد، میتواند یک ماژول برای پروژه Ara نیز بسازد. و همانطور که برنامه ها در Google Play Store توسط سازنده بفروش میرسند، قادر خواهید بود که ماژول ها را در فروشگاه Project Ara مستقیما به کاربران بفروشید.
    gsmarena_001 (2)
    اینکه چه تعداد ماژول توسط توسعه دهنده ها در این فروشگاه بفروش خواهد رسید، و اینکه در هنگام شروع به کار در این فروشگاه چه تنوعی از ماژولها وجود خواهد داشت بسیار جالب خواهد بود. در دنیای نرم افزارها موفقیت یک سیستم عامل به تعداد نرم افزارها در فروشگاه ها بستگی دارد. پس این پروژه برای موفقیت باید تنوع زیادی از ماژول ها در فروشگاه خود داشته باشد.

    Project Ara در ابتدا توسط موتورولا آغاز شد و گوگل پس از تصاحب این شرکت و فروش به لنوو، این پروژه را برای خود حفظ کرد و در حال توسعه آن است. قیمت پایه برای یک تلفن ماژولار ۵۰ دلار خواهد بود.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.