• سامسونگ از Galaxy S5 Plus با چیپ اسنپدراگون ۸۰۵ رونمایی کرد

    galaxy-s5-colors-4_0

    سامسونگ امروز گلکسی اس ۵ پلاس را معرفی کرد – نسخه ای از پرچمدار ۲۰۱۴ این شرکت که حال با چیپست اسنپدراگون ۸۰۵ عرضه خواهد شد. همانند اواخر سال گذشته که Galaxy S4 LTE-A معرفی شد، مدل Plus ارتباط سریعتر LTE و سخت افزاری قدرتمندتر به همراه دارد.

    مدل اصلی گلکسی اس ۵ با چیپ اسنپدراگون ۸۰۱ معرفی شده بود که پردازنده آن شامل چهار هسته ۲٫۵ گیگاهرتزی بود. مدل جدید نیز با کلاک ۲٫۵ گیگاهرتز کار میکند. با این تفاوت که هسته های پردازنده آن Krait 450 هستند و پردازنده گرافیکی نیز Adreno 420 میباشد.

    تغییر دیگر این مدل پشتیبانی از LTE Cat.6 است که سرعت دانلود را از ۱۵۰ مگابیت به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه رسانده. در واقع باید گفت این همان چیپی است که گلکسی نوت ۴ به آن مجهز خواهد بود.

    دیگر مشخصات این مدل با مدل اصلی تفاوتی ندارند. Galaxy S5 Plus در حال حاضر تنها در هلند موجود است و سایت رسمی سامسونگ هنوز اعلامیه ای برای آن منتشر نکرده. هنوز مشخص نیست که این مدل در دیگر مناطق موجود خواهد بود یا خیر.

    (۲)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.