• Oppo N3 ، غولی جدید و با کیفیت این بار با اسکنر اثر انگشت

    oppo-logo-png

    N3 نام غول جدید شرکت Oppo است که انتظار می رود در روز ۲۹ اکتبر یعنی ۸ روز دیگر معرفی شود . چیزی که تا کنون در مورد این گوشی می دانستیم این است که این گوشی دارای یک ویژگی منحصر به فرد خواهد بود و آن هم این است که این گوشی ، دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قابل چرخش می باشد و شما می توانید به راحتی آن را بچرخانید تا به عنوان دوربین دوم از آن استفاده کنید . امروز تصویر جدیدی از این گوشی بر روی رسانه های اجتماعی منتشر شده است و آن هم حاکی از وجود یک سنسور اثر انگشت در پت گوشی می باشد .

    Android Kade - Oppo N3 - 001.jpg

    مشخصات لو رفته ی این گوشی فوق العاده است : یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ و یا ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ ، یک چیپ ست Snapdargon 805 با پردازنده ی ۴ هسته ای و ۳ گیگابایت RAM

    علاوه بر این ، شارژ VOOC جدید این گوشی می تواند در مدت ۳۰ دقیقه گوشی را تا ۷۵ درصد شارژ کند .

    Oppo دو مدل از این دستگاه را عرضه خواهد کرد : یک مدل محکم که با فلز ضد زنگ ساخته شده است و دیگری مدل سبک وزن که از آلیاژ آلومینیوم-لیتیوم ساخته شده است .

    تا ۲۹ اکتبر چیزی باقی نمانده است . پس بهتر است تا آن روز صبر کنیم و ببینیم Oppo چگونه می درخشد .

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.