• سونی : تمام دستگاه های سری Z به اندروید Android 5.0 Lollipop به روز رسانی خواهند شد

    Sony-Andoird5.0-UpdateList

    پس از اعلام زمان بندی به روز رسانی دستگاه های HTC و Motorola به اندروید ۵٫۰ ، حالا نوبت به سونی رسیده است تا برنامه ی رسمی خود را برای به روز رسانی دستگاه هایش به اندروید ۵٫۰ اعلام کند .

    دستگاه هایی که به اندروید ۵٫۰ عرضه می شوند شامل تمام دستگاه های سری Z سونی می شوند که عبارتند از :

    Xperia Z, Xperia ZL, Xperia ZR, Xperia Tablet Z, Xperia Z1, Xperia Z1S, Xperia Z Ultra, Xperia Z1 Compact, Xperia Z2, Xperia Z2 Tablet, Xperia Z3, Xperia Z3v, Xperia Z3 Compact, و Xperia Z3 Tablet Compact

    Sony Z Ultra Google Play Edition اولین دستگاه سونی خواهد بود که طعم Lollipop را می چشد . سایر گوشی هااز اوایل سال ۲۰۱۵ یعنی کمتر از ۳ ماه دیگر به روز رسانی خود را دریافت خواهند کرد که عرضه ی به روز رسانی با سری Xperia Z3 و Xperia Z2 شروع خواهد شد .

    ما انتظار داشتیم که سونی حداقل در مورد پرچمداران اخیرش یعنی Xperia Z3, Z3 Compact, Z3 Tablet Compact, و Xperia Z2 صحبت های دقیق را ارائه دهد ، اما این گونه نشد . مطمئنا سایر دستگاه ها باید زمان بیشتری را در انتظار باشند .

    برای دستگاه هایی که در لیست بالا قرار ندارند ، نباید منتظر معجزه بود . مطمئنا سونی می تواند در طی زمان گوشی های جدید را به لیست به روز رسانی خود اضافه کنه ، اما با توجه به گذشته ، به نظر نمی رسد که این امر صورت گیرد .

    (۹)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.