• بنچمارک های جدید از چیپ ست قدرتمند Tegra K1 و تبلت Nexus 9

    Android Kade - Nexus 9 bench

    شاید بدانید که چیپ ست Tegra K1 در دو نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی عرضه می شود ، اما نسبت به چیزی که Nvidia آنها را نام گذاری کرده است ، از زمین تا آسمان فرق دارند . چیزی که ما در تبلت های Xiaomi MiPad و NVIDIA Shield آمایش کردیم ،نسخه ی اول این چیپست و بر پایه ی ۴ هسته ی Cortex-A15 بودند .

    باید بگوییم چیپ ستی که بر روی Nexus 9 قرار گرفته شده است در نوع خود بی نظیر است ، اولین طراحی پردازنده های شرکت Nvidia که Denver نامیده می شود . این پردازنده ها فقط ۲ هسته دارند اما مشابه چیپ ست های Apple Ax هستند که بسیار قوی تر از معماری Cortex و Krait می باشند .

    Nexus 9 به تازگی معرفی شد و از این تبلت ۱ روزه هنوز بررسی های دقیقی منتشر نشده است ، اما صبر کنید ، ما اینجا امتیازات این تبلت در Geekbench 3 را برای شما تهیه کرده ایم . نتایج فوق العاده بودند ! قدرت هر هسته فوق العاده بالا بود ، چیپ ست قدیمی که بر روی NVIDIA Shield با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز قرار گرفته بود فقط تواسنت ۱۰۸۸ امتیاز را کسب کند ، اما Denver جای صحبت باقی نگذاشت و به امتیاز شگفت انگیز ۱۹۰۳ رسید .

    Android Kade - Tegra K1 Bench - 001

    عملکرد چند هسته ای هم بسیار عالی بود ، اما هنوز پایین تر از Snapdragon 801 قرار گرفت .

    Android Kade - Tegra K1 Bench - 002

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.