• Google Nexus 9 رسما معرفی شد . تبلتی قدرتمند با چیپست Tegra K1

    Android Kade - Nexus 9 (1)

    همان طور که انتظار می رفت ، گوگل امروز آخرین تبلت خود را با نام Nexus 9 که ساخته ی شرکت HTC است معرفی کرد . این تبلت دارای آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید یعنی Android 5 می باشد و از نظر صفحه نمایش به یک صفحه نمایش ۹ اینچی IPC LCD با وضوح تصویر ۱۴۴۰ * ۲۰۴۸ مجهز شده است .

    و اما برویم سراغ بخش اصلی ، یعنی مغز دستگاه . Google Nexus 9 از چیپست فوق العاده ی Nvidia Tegra K1 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز ، پردازنده ی گرافیکی بسیار قوی Kepler DX1 و ۲ گیگابایت RAM استفاده می کند. این تبلت تنها ۷٫۹ میلی متر ضخامت دارد .

    تنها نقطه ضعف این تبلت را می توان حافظه ی ذخیره سازی آن دانست . در هنگام خرید این تبلت فقط ۲ حق انتخاب دارید : نسخه ی ۱۶ و نسخه ی ۳۲ گیگابایتی و باید بدانید که خبری از کارت حافظه ی اضافی نیست .

    HTC از بلند گو های استریو BoomSound برای Google Nexus 9 استفاده کرده است .

    برای شماهایی که می خواهید با تبلت خود تصویر برداری کنید باید بگوییم این تبلت دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۱٫۶ مگاپیکسلی در جلو می باشد .

    Google بر روی این تبلت یک باطری ۶,۷۰۰mAh قرار داده است و البته هنوز هیچ خبری مبنی بر زمان تقریبی دوام این باطری در دسترس نیست .

    برای کاربران حرفه ای هم صفحه کلیدی در نظر گرفته شده است که به طور مغناطیسی به پشت این تبلت متصل می شود . این صفجه کلید به کاربران خلاق و حرفه ای بسیار کمک خواهد کرد .

    این تبلت در رنگ های سیاه ، بژ و سفید عرضه می شود و از پس فردا پیش فروش این تبلت به طور رسمی آغاز خواهد شد .

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.