• گوگل رسما Nexus 6 را معرفی کرد

    Android Kade - Nexus 6 - 001

    گوگل لحظاتی پیش بدون هیچگونه مراسمی از پرچمدار بعدی سری نکسوس خود رونمایی کرد. نکسوس ۶ که توسط موتورولا ساخته شده و با اندروید ۵٫۰ عرضه خواهد شد. این دستگاه نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ (QHD) دارد که تراکم پیکسل ۴۹۶ppi را به شما ارائه میدهد.

    همانطور که در تصاویر لو رفته دیده بودیم و در شایعات شنیده بودیم، نکسوس ۶ بسیار شبیه به پرچمدار امسال شرکت موتورولا، Moto X است. تنها بزرگتر شده و نام Nexus در پشت آن حک شده. شاید شما هم به این فکر کنید که سایز ۶ اینچ برای یک اسمارتفون بسیار بزرگ باشد. گوگل هم این را میداند و به همین دلیل کمپین تبلیغاتی “Be Together, Not the same” را از صبح امروز آغاز کرده تا این حرکت را توجیه کند.

    درون این غول ۶ اینچی چیپ ست قدرتمند اسنپدراگون ۸۰۵ قرار گرفته که دارای چهار هسته Krait 450 با کلاک ۲٫۶۵ گیگاهرتز است و در کنارش ۳ گیگابایت RAM مسئول کارهای چند وظیفگی میباشد. در پشت Nexus 6 نیز دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.0 و دو فلش LED قرار گرفته. گزینه های حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت هستند و مثل همیشه از کارت حافظه پشتیبانی نمیکند.

    در بخش جلویی نیز دو بلندگوی استریو و دوربینی ۲ مگاپیکسلی دیده میشود.
    Android Kade - Nexus 6 - 002
    باتری نکسوس ۶ ۳۲۲۰ میلی آمپر است و از سیستم شارژ سریع (Turbo Charging) بهره میبرد. با این سیستم با تنها ۱۵ دقیقه شارژ میتوانید ۶ ساعت از تلفن استفاده کنید و گوگل قول داده که با شارژ کامل باتری، تلفن یک ۲۴ ساعت بدون مشکل شما را همراهی خواهد کرد.

    پیش خرید Nexus 6 از روز ۲۹ اکتبر آغاز خواهد شد و در ماه نوامبر به دست خریداران خواهد رسید. قیمت مدل ۳۲ گیگابایت این دستگاه ۶۴۹ دلار خواهد بود که ناامید کننده است. گوگل معمولا سری نکسوس را با قیمت پایینی عرضه میکند اما در این مدل سنت شکنی کرده است.

    نظر شما چیست؟ آیا نکسوس ۶ با این سایز و این قیمت موفق خواهد شد؟

    (۲)(۳)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.