• بازی جدید Ubisoft به زودی منتشر خواهد شد

    The-Bot-Squad-Game

    زمانی که اعلام میشود بازی جدیدی از سوی کمپانی یوبی سافت برای پلتفرم موبایل در حال ساخت است به شخصه توجه ویژه ای بر آن خواهم داشت چندی پیش اخباری در مورد بازی جدید Assassins Creed: Identity منتشر شد که نشان میداد این عنوان در آینده میهمان سیستم عامل های اندروید و IOS خواهد بود.

    در حال حاضر و طبق اطلاعات منتشر شده بازی دیگری از سوی شرکت فوق در حال ساخت است که توسعه دهنده آن یعنی Shanghai Studio سابقه ای طولانی در ساخت بازی های کنسول و غیره دارد.

    این عنوان که به نام The Bot Squad: Puzzle Battles شناخته میشود در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲ روز دیگر) روانه فروشگاه Google Play خواهد شد.

    بازی فوق دارای گیم پلی پازل و برج های دفاعی خواهد بود و طبق تصاویر منتشر شده از محیط آن کاربران با فضای رنگارنگ و شلوغی سروکار خواهند داشت و باید در آن به مبارزه و ماجراجویی با انواع و اقسام ربات ها بپردازند.

    بر خلاف دیگر عنواین برج های دفاعی که شما باید جلو حملات مکرر دشمنانتان بایستید PB از سری بازی های موفق Anomaly که توسط استودیو ۱۱-bit ساخته شده است الهام گرفته است به گونه ای که شما باید با ربات های خود به مناطق مشخصی حمله کنید ولی در بین راه با چالش هایی رو به رو خواهید شد هم چنین برای جلوگیری از نابودی ربات هایتان میتوانید آنها را ارتقا دهید.

    اما این پایان کار نیست و شما باید در هنگام حملات دشمنان آماده باشید و با ساختن برج های دفاعی راه آنان را سد کنید (برج ها نیز قابلیت آپدیت شدن را خواهند داشت)

    ویژگی های منحصر بفرد The Bot Squad: Puzzle Battles:

    1: بازی ترکیبی از حمله ها و دفاع های حماسی خواهد بود و در این بین با داشتن پازل های مختلف هوش شما را خواهد سنجید

    ۲: ترکیب توانایی های ربات ها برای دفاع از منابع خود در مقابل حملات سنگین دشمنان

    ۳: رقابت در ۱۸۰ مرحله نفسگیر

    ۴: جایزه های خود را به ۳ روش خرج کنید: جمع آوری و حفاظت از آن در برابر دشمنان ” استفاده از آن برای قویتر کردن خود ” بهره گیری برای باز کردن مناطق جدید

    ۵: استفاده از ربات های منحصر بفرد و قدرتمند با پیشروی در بازی – با هر بار ارتقا ربات های شما کاملا تغییر کرده و قویتر خواهند شد

    ۶: مراحل داستانی زیبا و لذت بخش

    Ubisoft میداند که چطور عنوانی خوب و شایسته را بسازد بازی که به احتمال فراوان به صورت رایگان و برای پلتفرم های اندروید و IOS در چند روز آینده منتشر خواهد شد.

    تصاویر منتشر شده از محیط بازی:

    (1)(2)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.