• Lenovo Sisley : دستگاه اندرویدی با ظاهر آیفونی

    Android Kade - Lenovo Sisley 000

    شرکت Lenovo هم اکنون در حال کار بر روی یک دستگاه اندرویدی با نام Sisley است که تصاویرش به تازگی منتشر شده است . به نظر می رسد که این شرکت برای طراحی دستگاه جدیدش به شدت از اپل الهام گرفته ، چون این گوشی شباهت فوق العاده زیادی به iPhone 6 دارد .

    Android Kade - Lenovo Sisley 001

    طبق منبع ما ، این گوشی تنها ۶٫۹mm ضخامت دارد ، یعنی دقیقا ضخامتی معادل ضخامت iPhone 6 ، جالب است . نه ؟ البته Lenovo طراحی قسمت بالایی پشت گوشی را کمی تغییر داده است .

    از نظر مشخصات چیز زیادی در دست نیست ولی شایعاتی حاکی از این هستند که صفحه نمایش این دستگاه ۵ اینچ با وضوح ۷۲۰p خوهد بود و از نظر دوربین هم داری یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو می باشد .

    Android Kade - Lenovo Sisley 002

    پردازنده ، RAM و باطری مشخص نیستند اما حدس می زنیم که چیپست این دستگاه محصولی از شرکت MediaTek باشد . هنوز نمی دانیم که آیا قرار است این گوشی در خارج از چین ( بازار خانگی Lenovo ) عرضه شود یا نه اما خیلی برایمان جالب است که ببینیم واکنش اپل به این گوشی چه خواهد بود .

    دراین باره باید بگوییم در سال ۲۰۱۱ اپل جنگ سختی را علیه سامسونگ به دلیل کپی از طراحی و رابط کاربری محصولات این شرکت به راه انداخت که هنوز هم پس از گذشت ۳ سال اثرات آن به خوبی دیده می شود .

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.