• رندرهایی جدید از Oppo N3 این دستگاه را در رنگهای مختلف نشان میدهند

    Renders-of-Oppo-N3

    N3، پرچمدار امسال Oppo در روز ۲۹ سپتامبر معرفی، و [طبق تیزرهای منتشر شده] احتمالا از دو جنس متفاوت ساخته خواهد شد. هرچه به زمان معرفی این دستگاه نزدیکتر میشویم اطلاعات بیشتری نیز از آن لو میرود. امروز نیز چند رندر با کیفیت از N3 لو رفت که آن را در رنگبندی های مختلف نشان میدهند.

    همانطور که گفتیم، بدنه N3 از دو جنس ساخته خواهد شد: یکی فولاد ضد زنگ که از استحکام بالایی برخوردار است، و دیگری آلیاژ آلومینیوم-لیتیوم که وزن کمی در کنار با کیفیت بودن دارد.

    یکی از ویژگی های اصلی N3 که در مدل قبلی آن، N1 نیز یافت میشد، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن است که قابل چرخاندن میباشد و به عنوان دوربین جلو نیز استفاده خواهد شد. دیگر مشخصات احتمالی N3 عبارتند از: نمایشگر ۵٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰، چیپ قدرتمند اسنپدراگون ۸۰۵، و ۳ گیگابایت RAM. این دستگاه از سیستم شارژ سریع نیز بهره خواهد برد که تا ۷۵ درصد از باتری آن در ۳۰ دقیقه شارژ میشود.

    (1)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.