• ستاره بعدی گوگل با نام Nexus 6 در راه است

    Android Kade - Nexus

    اطلاعات بیشتری از ستاره ی بعدی گوگل با نام Motorola Nexus 6 به دست ما رسیده است . اسم رمز این گوشی Shamu می باشد و اطلاعاتش در بانک اطلاعاتی بنچمارک Geekbench و همین طور نرم افزار مشهور CPU-Z ثبت شده است .

    این دستگاه که دارای صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی می باشد توانسته تا به امتیاز ۳۱۹۹ در GeekBench دست یابد که باید بگوییم این امتیاز بیشتر از امتیاز جنگجویان تازه نفس اپل است . البته این امتیاز فوق العاده بالا به لطف چیپست Qualcomm Snapdragon 805 این گوشی می باشد که دارای یک پردازنده ی ۴ هسته ای Krait 450 با فرکانس ۲٫۶۵Ghz و ۳ گیگابایت RAM است .

    Android Kade - Nexus 6

    صفحه نمایش Nexus 6 دارای وضوح تصویر فوق العاده بالای QHD با چگالی ۴۹۶ پیکسل در اینچ خواهد بود . از نظر دوربین نیز این گوشی به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی OIS همراه با فلش دو گانه مجهز شده است که دقیقا شبیه به محصول جدید موتورولا با نام Moto X (2014) می باشد . شایعه شده است که ظریفت باطری این دستگاه ۳۲۰۰ mAh است و البته غیر قابل تعویض توسط کاربر خواهد بود .

    این اولین باری نیست که از Nexus 6 بنچمارک گرفته شده است ، بلکه پیش تر این گوشی با پردازنده ی گرافیکی Adreno 420 در GFXBench به ثبت رسیده بود . لازم به گفتن نیست ، اما همان طور که به نظر میرسد این گوشی فوق العاده خواهد بود . بدون هیچ شکی ، طبق سنت قبلی Google آخرین نسخه ی اندروید یعنی Android L بر روی این گوشی قرار خواهد گرفت .

    نظر شما چیست ؟ آیا Motorola می تواند به خوبی از پس این گوشی بر بیاید ؟ البته در نظر داشته باشید که Motorla توسط گوگل خریداری شده بود و این یعنی اینکه شاید دست گوگل این بار بیش از پیش باز است .

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.