• مقایسه سایز HTC Desire Eye با دیگر پرچمداران

    HTC-Desire-EYE

    همانطور که اطلاع دارید اچ تی سی شب گذشته طی مراسمی از Desire Eye، اسمارتفون هم سطح پرچمدار این شرکت – One M8 – که دوربین هایی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و جلو دارد رونمایی کرد. با توجه به قرارگیری همچین دوربینی به همراه فلش LED در جلوی دستگاه، و نمایشگر ۵٫۲ اینچی آن شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که نسبت به دیگر پرچمداران چه ابعادی دارد.

    Desire Eye با ابعاد ۸٫۵ × ۷۳٫۸ × ۱۵۱٫۷ میلیمتر، نسبت به اکثر پرچمداران حال حاضر بزرگتر است. علاوه بر این، با وجود اینکه نمایشگر ۵٫۲ اینچی استاندارد جدید در پرچمدارها است، دیزایر آی با همین اندازه نمایشگر ارتفاعی برابر با گلکسی نوت ۳ با نمایشگر ۵٫۷ اینچی دارد! و همانطور که گفتیم، از One M8، Xperia Z3، Galaxy S5، و حتی G3 بزرگتر است. تنها نوت ۴، و آیفون ۶ پلاس هستند که کمی از Desire Eye بلندتر هستند. در تصاویر زیر میتوانید مقایسه Desire Eye با اکثر پرچمداران و رقبایش را ببینید.

    size_compare

    size_compare4

    size_compare3

    size_compare2

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.