• دوربین HTC RE رسما معرفی شد

    gsmarena_004

    اچ تی سی شب گذشته مراسمی را با عنوان Double Exposure برگزار کرد که طی آن از پرچمدار جدید خود – Desire Eye – رونمایی کرد. اما ستاره این مراسم تنها دیزایر آی نبود، بلکه دوربینی با نام RE که نوعی دوربین ورزشی است و برای ثبت سریع لحظات طراحی شده نیز معرفی شد.

    HTC RE دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی است که لنزی فوق وسیع با زاویه دید ۱۴۶ درجه ای دارد و با توجه به اینکه برای استفاده در هر شرایطی ساخته شده، دارای مجوز IP57 میباشد که از آن در برابر آب و گرد و خاک محافظت میکند. (امکان انتخاب مدلی دیگر با مجوز IPx8 نیز وجود دارد)

    این دوربین قادر به فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه یا ۷۲۰p و ۱۲۰ فریم بر ثانیه (صحنه آهسته) است. در این دستگاه سنسوری تعبیه شده که به هنگام برداشتن آن دوربین را روشن و آماده به کار میکند و در بخش بالایی کلید شاتری قرار گرفته که با یک بار فشار دادن عکس میگیرد و با فشار طولانی شروع به فیلمبرداری میکند.
    gsmarena_003
    باتری بکار رفته در RE دارای ۸۲۰ میلی آمپر ظرفیت میباشد و تا ثبت ۱۲۰۰ تصویر ۱۶ مگاپیکسلی، یا ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه فیلمبرداری ۱۰۸۰p شما را همراهی خواهد کرد. دیگر مشخصات HTC RE عبارتند از: حافظه داخلی ۸ گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n و بلوتوث ۴٫۰٫ دو مورد آخر برای اتصال RE به تلفن هوشمند شما و انتقال تصاویر و ویدیوها به آن است. RE با نرم افزار HTC Zoe نیز کار میکند.

    اچ تی سی لوازم جانبی متعددی را نیز برای دوربین خود معرفی کرد که باتری اضافه، پایه شارژر، شارژر ماشینی، و پایه هایی برای قرار دادن آن در حالت های مختلف (دوچرخه، ماشین، و…) هستند.
    gsmarena_002
    HTC RE تا پایان ماه جاری میلادی با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.