• HTC Desire Eye با دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی رونمایی شد

    Android Kade - HTC Desire Eye (1)

    بحث های زیادی در مورد دستگاهی جدید از HTC با کلیدواژه ی Eye به راه افتاده بود و حالا باید بگوییم که این کلید واژه ، تبدیل به نام جدید پرچمدار سری Desire شرکت HTC شده است . این گوشی را می توان ارتقای HTC One E8 در نظر گرفت اما این بار ، دوربین فوق العاده ی ۱۳ مگاپسکلی و فلش ۲ گانه ی LED خود را به جلوی گوشی هم آورده است و این یعنی یک رویای فوق العاده شیرین مخصوص طرفداران عکس های سلفی .

    دوربینی با سنسور بزرگ به همراه یک فلش ۲ گانه ی LED و میکروفون ، جلوه ی زیبایی به جلوی دستگاه خواهد داد . این طور نیست ؟! علاوه بر میکروفون پشت دستگاه ، یک میکرفون هم در زیر دستگاه قرار گرفته است که در مجموع هر ۳ میکروفون برای کیفیت صدای بهتر از طریق حذف نویز مورد استفاده قرار می گیرند .

    هر دو دوربین جلو و عقب می توانند فیلم های ۱۰۸۰p با نرخ فریم ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کنند . مارک BoomSound که مخصوص اسپیکر های دستگاه های HTC است به سختی دیده می شود اما هنوز هم مورد استفاده قرار گرفته است . آن ها کنار صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی و Full HD این گوشی قرار گرفته اند . جدای از صفحه نمایش و دوربین مخصوص تصاویر سلفی ، HTC Desire Eye برتری دیگری نسبت به HTE One E8 دارد و آن هم مجوز IPX7 این گوشی می باشد . یعنی این گوشی تا نیم ساعت می تواند در عمق یک متری آب دوام بیاورد .

    این تازه وارد سری Desire نسبت به برادران قدیمی خود مشخصات بسیار بهتری دارد . یک چیپست Snapdragon 801 همراه با ۲ گیگابایت RAM و اندروید ۴٫۴ به علاوه ۲ برنامه ی دوربین مخصوص HTC یعنی Eye Experience و Zoe که آن را به یک دستگاه بی نظیر و دلنشین تبدیل می کند.

    این گوشی از LTE به خوبی پشتیبانی می کند و دارای یک حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی که البته از طریق microSD می توان آن را افزایش داد و یک باطری ۲۴۰۰ mAh می باشد .

    سونی نیز یک گوشی مخصوص به عکس های سلفی با نام Xperia C3 معرفی کرده بود که البته دوربین جلوی آن گوشی تنها ۵ مگاپیکسل است .

    نظر شما چیست ؟! با توجه به اینکه گوشی های سلفی بیشتر قشر جوان جامعه را هدف قرار داده اند ، آیا می توانند فروش بالایی داشته باشند ؟

    (۸)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.