• Nexus 9 به زودی معرفی خواهد شد

    Nexus_9_Artist_Render_Wide

    خبری خوش برای طرفداران دنیای اندروید و به خصوص سری Nexus گوگل ; تبلت بعدی Google Nexus با نام Nexus 9 و ساخته ی شرکت HTC به زودی معرفی خواهد شد . شاید این خبر از نظر شما چندان جدید هم نباشد اما مطلب مهم اینجاست که این گوشی توسط تنظیم کننده ی مخابراتی NCC که معادل تایوانی FCC در ایالات متحده می باشد ، تایید شده است .

    صبح امروز نیز تبلتی با مدل ۰P82100 در FCC ایالات متحده به ثبت رسیده بود . علاوه بر این که همین مدل تبلت در NCC هم آورده شده است ، می فهمیم که نام این تبلت همان Nexus 9 خواهد بود .

    Android Kade - Nexus 9

    تبریک می گوییم . حالا این تبلت آنقدر رسمی شده است که حتی بدون برگزاری مراسم معرفی و رونمایی این تبلت توسط HTC و Google ، می توان گفت که کاملا رسمی است . طبق شایعات این تبلت در اواسط ماه اکتبر یعنی حدودا ۱ تا ۲ هفته ی دیگر رونمایی خواهد شد .

    آخرین اخبار و گزارشات حاکی از این هستند که این تبلت به چیپ فوق العاده قدرتمند ۶۴ بیتی Nvidia Tegra K1 ، یک صفحه نمایش ۸٫۹ اینچی با وضوح تصویر ۲۰۴۸×۱۴۴۰ ، یک دوربین ۸ مگاپیکسل در عقب و بلندگو های استریو مجهز خواد شد .

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.