• تصاویری تازه از گلکسی A5 و A3 لو رفت

    Galaxy-Alpha-new-leak

    امروز دو عضو کوچکتر و میان رده خانواده Alpha سامسونگ در مکزیک به تصویر کشیده شدند. در این سری از اسمارتفون های سامسونگ که طراحی و کیفیت ساخت بر امکانات آنها ارجعیت دارد، همانند گلکسی آلفا – پرچمدار این سری – قابی از جنس فلز دارند.

    در تصویری که امروز لو رفت، گلکسی آلفا را در کنار دو اسمارتفون A5 (سمت چپ) و A3 (سمت راست) میبینیم و جالب است که این سه دستگاه شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند.

    gsmarena_001
    تصویر دیگری که لو رفته مربوط به Galaxy Alpha A5 است که از نزدیک گرفته شده و شاهد درگاه کارت حافظه جانبی، و سیمکارت نانو هستیم. شایعه شده که این دستگاه ۴۰۰-۴۵۰ دلار قیمت خواهد داشت و نمایشگری ۵ اینچی Super AMOLED با کیفیت ۷۲۰p، چیپ اسنپدراگون ۴۰۰ (یا ۴۱۰)، و دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با فیلمبرداری ۱۰۸۰p خواهد داشت.
    gsmarena_002
    اما گلکسی آلفا A3 با قیمتی پایینتر – ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلار – بفروش خواهد رسید و نمایشگری ۴٫۵۲ اینچی Super AMOLED با رزولوشن qHD خواهد داشت. دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه عبارتند از: چیپ اسنپدراگون ۴۱۰، دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت، و ۵ مگاپیکسلی در جلو.

    همانطور که میدانید سومین عضو این گروه گلکسی آلفا A7 است که نسبت به این دو مدل قدرتمندتر خواهد بود. اما با این حال به قدرتمندی پرچمدار این سری (Galaxy Alpha) نخواهد بود.

    نظر شما چیست؟ آیا میان رده های سری آلفای سامسونگ موفق خواهند شد بازار میان رده ها را در دست بگیرند؟

    (۳)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.