• فرزند جدید خانواده ی Asus Zenfone با اندازه ی ۵٫۵ اینچ در راه است

    Android Kade - Asus Zenfone 5.5

    طبق گزارشی از DigiTimes ، شرکت تایوانی ایسوس در حال کار بر روی فرزند جدید خانواده ی Zenfone این بار با یک اندازه ی ۵٫۵ اینچی است . انتظار می رود که این دستگاه در نمایشگاه CES 2015 رونمایی شود .

    قطعا معرفی این Zenfone با اما و اگر رو به رو خواهد بود اما هنوز نمی دانیم که جانشینانی برای ۳ گوشی محبوب Zenfone 4 ، Zenfone 5 و Zenfone 6 در راه خواهند بود یا نه . همان طور که می دانید این ۳ برادر قدیمی در CES سال گذشته رونمایی شدند . Asus پیش بینی کرده که آمار فروش Zenfone امسال بین ۷ تا ۸ میلیون خواهد رسید .

    طبق گزارشات ، این شرکت تکنولوژی محور تایوانی به زودی شروع به تولید دستگاه های LTE و عرضه ی آن ها در بازار های بزرگی و کلیدی همچون ایالات متحده و چین خواهد کرد . کارشناسان بازار بر این باورند که ۱۶ میلیون گوشی هوشمند ایسوسی در سال آینده به فروش خواهد رسید .

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.