• باز کردن بوت لودر Xperia Z3 باعث عملکرد بد دوربین خواهد شد

    Android Kade - Xperia Z3 Bootloader

    سونی بر روی وب سایت رسمی خود هشداری منتشر کرده است مبنی بر اینکه باز کردن بوت لودر برخی از دستگاه های بالا رده ی سونی که Xperia Z3 هم شامل آن هاست ، باعث کاهش عملکرد دوربین این دستگاه خواهد شد . پس از باز کردن بوت لودر ، عکس برداری در محیط های کم نور بسیار بد تر از قبل خواهد شد . علاوه بر این ، الگوریتم حذف نویز تصاویر هم ممکن است از بین برود .

    دلیل کاهش عملکرد دوربین پس از بازکردن بوت لودر این است که برخی از کلید های امنیتی DRM از بین می روند .در حالی که ممکن است فکر کنید این قضیه هیچ ربطی به دوربین ندارد ، اما باید بگوییم که برخی از الگوریتم های دوربین توسط همین کلید های امنیتی ، محافظت می شوند .

    Sony Xperia Z3 Compact هم در همین لیست قرار دارد . ماژول دوربین این دستگاه با برادر بزرگتر خود یعنی Z3 یکسان است ، پس چیز چندان عجیبی نیست . هر دوی این گوشی ها می توانند روت شوند و ریکاوری بر روی آن ها فلش شود ، اما اول از همه باید بوت لودر آن ها باز شود .

    در هر صورت ، شاید بخواهید قبل از انجام این کار ها ، دوباره به نتیجه ی آن فکر کنید .

    (۵)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.